Liptowski Mikulasz
Wiadomości
Jak promować górską markę
Autor: Piotr Rayski-Pawlik
Przedstawiciele Nowego Targu, Suchej Beskidzkiej i Żywca wzięli udział w studyjnej wizycie na Słowacji w ramach współfinansowanego przez UE projektu „Polsko-Słowacka inicjatywa promocji i rozwoju marek ziem górskich”. Oprócz zwiedzania atrakcji Liptowskiego Mikulasza, uczestnicy wizyty wzięli udział w zajęciach warsztatowych dotyczących wspólnej promocji atrakcji turystycznych.
Zajęcia prowadzone były przez partnera projektu – Klaster Liptov. – Jest to stowarzyszenie zrzeszające miasta, przedsiębiorców, turoperatorów i inne zainteresowane podmioty. Zajmuje się ono wspólną promocją. Na przykład wydało kartę rabatową, którą dostaje się w zarejestrowanych punktach świadczących usługi hotelowe, wraz z folderem z obiektami honorującymi tą kartę – mówi Marcin Jagła, Naczelnik Wydziału Infrastruktury Społecznej i Promocji, który był członkiem nowotarskiej delegacji. – Po słowackiej stronie granicy już funkcjonuje wspólna promocja. Doszli tam do wniosku, że przedsiębiorcy samodzielnie nie osiągną takiego efektu, jak razem – dodaje Naczelnik Jagła.
- Aniołek duży IAniołek wykonany z drewna, ręcznie malowany. Zapakowany w celofan z ozdobnym sznureczkiem. Wymiary: Szerokość 7 cm. Wysokość 13,5 cm. Ozdoba np. choinkowa. 16 zł
- Ludowe etui na tablet IVLudowe etui z szarego filcu zapinane na rzep, kolorowy haft maszynowy. Etui nadaje się do przechowywania np. tabletu. Wymiary: szerokość 21 cm, długość 31 cm. 60 zł
- Torebka filcowa IVTorebka filcowa z haftowanym ludowym motywem (haft maszynowy). Zamyka na zatrzaski. Środek z czarnej podszewki, z kieszenią boczną. Szerokość ok. 33 cm Wysokość ok. 31...130 zł