PODHALAŃSKI SERWIS INFORMACYJNY Podhalański Serwis Informacyjny WATRA
« Luty 2012 1234567891011121314151617181920212223242526272829 »

Zakopane

Wiadomości

Ruszyły prace nad strategią promocji marki Zakopane na lata 2012-2020

Poniedziałek, 6 lutego 2012 r.
Autor: AKS

Ruszyły prace nad strategią promocji marki Zakopane na lata 2012-202030 stycznia 2012 roku zakończył się pierwszy z pięciu etapów opracowania strategii promocji Zimowej Stolicy Polski. Prace trwające od 29 grudnia 2011 roku to pierwsze efekty działań zleconych drogą przetargu firmie Ageron Polska przez Biuro Promocji Zakopanego.


Rozmowy o opracowaniu strategii promocji dla Zakopanego rozpoczęły się z w lipcu 2010 roku z inicjatywy Tatrzańskiej Izby Gospodarczej i Biura Promocji Zakopanego. 10 agencji marketingowych przekazywało swoje pomysły na promocję miasta. Zwieńczeniem wspólnej pracy było ogłoszenie w listopadzie 2011 roku przetargu na opracowanie strategii. Zwycięska firma Ageron Polska prace rozpoczęła już pod koniec grudnia. Gotowy dokument zostanie 19. marca 2012 przekazany Biuru Promocji Zakopanego.

Zgodnie z założeniami projektu niezwykle istotną rolę w opracowywaniu strategii mają zakopiańscy mieszkańcy, przedsiębiorcy, przedstawiciele samorządu i organizacji samorządowych. Został powołany zespół ds. opracowywania strategii promocji marki Zakopane na lata 2012-2020. Na początku marca harmonogram projektu przewiduje ogólne konsultacje społeczne, w których udział będzie mógł wziąć każdy zainteresowany.

Realizacja projektu opracowania strategii promocji odbędzie się w pięciu etapach. Początkiem działań jest analiza aktualnej sytuacji miasta i jego zasobów. Drugi etap, który rozpoczął się 30. stycznia 2012, to stworzenie wyróżniającej się oferty sprzedażowej Zakopanego. Kolejne etapy to opracowanie dokumentu strategicznego, portfela usług i produktów turystycznych oraz planu promocji marki Zakopane, wraz z budżetem i harmonogramem. Na podstawie efektu prac firmy Ageron Polska, Biuro Promocji Zakopanego przedstawi swoją propozycję realizacji założeń strategii.

Zobacz w naszym sklepie:
  • Naszyjnik "Kropla miodu"Naszyjnik "Kropla miodu"Naszyjnik z nieregularnych koralików  - Koral, oraz kilku koralików z bursztynu. Jako przekładki małe rureczki - Koral. Obwód 50 cm. 
    85 zł
  • Słownik biograficzny "Podhalanie" tom IISłownik biograficzny "Podhalanie" tom IILudzie kultury i sportu, dziennikarze, duchowni i samorządowcy - kilkaset osób znalazło się w tomie II Słownika biograficznego "Podhalanie". Słownik biograficzny...
    70 zł
  • Aniołek średni IIIAniołek średni IIIAniołek wykonany z drewna, ręcznie malowany. Zapakowany w celofan z ozdobnym sznureczkiem. Wymiary: Szerokość 6,5 cm. Wysokość 9 cm. Ozdoba np. choinkowa.
    10 zł

Powered by WEBIMPRESS
Podhalański Serwis Informacyjny "Watra" czeka na informacje od Internautów. Mogą to być teksty, reportaże, czy foto-relacje.
Czekamy również na zaproszenia dotyczące zbliżających się wydarzeń społecznych, kulturalnych, politycznych.
Jeżeli tylko dysponować będziemy czasem wyślemy tam naszego reportera.

Kontakt: kontakt@watra.pl, tel. (+48) 606 151 137

Powielanie, kopiowanie oraz rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych w Podhalańskim Serwisie Informacyjnym WATRA bez zgody właściciela jest zabronione.