PODHALAŃSKI SERWIS INFORMACYJNY Podhalański Serwis Informacyjny WATRA
« Luty 2012 1234567891011121314151617181920212223242526272829 »

Zakopane

Wiadomości

Ruszyły prace nad strategią promocji marki Zakopane na lata 2012-2020

Poniedziałek, 6 lutego 2012 r.
Autor: AKS

Ruszyły prace nad strategią promocji marki Zakopane na lata 2012-202030 stycznia 2012 roku zakończył się pierwszy z pięciu etapów opracowania strategii promocji Zimowej Stolicy Polski. Prace trwające od 29 grudnia 2011 roku to pierwsze efekty działań zleconych drogą przetargu firmie Ageron Polska przez Biuro Promocji Zakopanego.


Rozmowy o opracowaniu strategii promocji dla Zakopanego rozpoczęły się z w lipcu 2010 roku z inicjatywy Tatrzańskiej Izby Gospodarczej i Biura Promocji Zakopanego. 10 agencji marketingowych przekazywało swoje pomysły na promocję miasta. Zwieńczeniem wspólnej pracy było ogłoszenie w listopadzie 2011 roku przetargu na opracowanie strategii. Zwycięska firma Ageron Polska prace rozpoczęła już pod koniec grudnia. Gotowy dokument zostanie 19. marca 2012 przekazany Biuru Promocji Zakopanego.

Zgodnie z założeniami projektu niezwykle istotną rolę w opracowywaniu strategii mają zakopiańscy mieszkańcy, przedsiębiorcy, przedstawiciele samorządu i organizacji samorządowych. Został powołany zespół ds. opracowywania strategii promocji marki Zakopane na lata 2012-2020. Na początku marca harmonogram projektu przewiduje ogólne konsultacje społeczne, w których udział będzie mógł wziąć każdy zainteresowany.

Realizacja projektu opracowania strategii promocji odbędzie się w pięciu etapach. Początkiem działań jest analiza aktualnej sytuacji miasta i jego zasobów. Drugi etap, który rozpoczął się 30. stycznia 2012, to stworzenie wyróżniającej się oferty sprzedażowej Zakopanego. Kolejne etapy to opracowanie dokumentu strategicznego, portfela usług i produktów turystycznych oraz planu promocji marki Zakopane, wraz z budżetem i harmonogramem. Na podstawie efektu prac firmy Ageron Polska, Biuro Promocji Zakopanego przedstawi swoją propozycję realizacji założeń strategii.

Zobacz w naszym sklepie:
  • Aniołek średni IIAniołek średni IIAniołek wykonany z drewna, ręcznie malowany. Zapakowany w celofan z ozdobnym sznureczkiem. Wymiary: Szerokość 6,5 cm. Wysokość 9 cm. Ozdoba np. choinkowa.
    13 zł
  • „Lykorz mimo włosnyj wóli”„Lykorz mimo włosnyj wóli”Płyta DVD zawiera spektakl „Lykorz mimo włosnyj wóli” zarejestrowany w Domu Ludowym w Bukowinie Tatrzańskiej. (czas: 1 godz. 2 min.) Amatorski Zespół Teatralny im...
    40 zł
  • Bańka choinkowa IIBańka choinkowa IIBańka choinkowa (plastik) obleczona ręcznie wykonanym materiałem, ze wstążeczką i sznureczkiem. Obwód ok. 26 cm.
    16 zł

Powered by WEBIMPRESS
Podhalański Serwis Informacyjny "Watra" czeka na informacje od Internautów. Mogą to być teksty, reportaże, czy foto-relacje.
Czekamy również na zaproszenia dotyczące zbliżających się wydarzeń społecznych, kulturalnych, politycznych.
Jeżeli tylko dysponować będziemy czasem wyślemy tam naszego reportera.

Kontakt: kontakt@watra.pl, tel. (+48) 606 151 137

Powielanie, kopiowanie oraz rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych w Podhalańskim Serwisie Informacyjnym WATRA bez zgody właściciela jest zabronione.