PODHALAŃSKI SERWIS INFORMACYJNY Podhalański Serwis Informacyjny WATRA

Kraków

Rozmaitości

Samolotem na Dzień Dziecka

Poniedziałek, 3 czerwca 2013 r.
Autor: AKS

Samolotem na Dzień DzieckaEwelina i Emilia z Cichego miały niecodzienną frajdę. Dzięki jednej z linii lotniczej przeleciały się za darmo w rejsie Kraków – Gdańsk – Kraków. Bezpłatne bilety na rejs – to nagroda w konkursie eurolot.com i miesięcznika szkolnego „Bez tytułu” wydawanego przez Szkołę Podstawową nr 1 w Cichem.

– Gdy wsiadłyśmy do samolotu, zaczęłyśmy się trochę bać. Silniki zostały uruchomione, a my chwyciłyśmy się za ręce. Maszyna zaczęła co raz szybciej poruszać się po pasie startowym. Nagle samolot odbił się od powierzchni ziemi i wzbijaliśmy się co raz to wyżej. Gdy przebiliśmy się przez chmury, pod nami rozciągały się jakby puszyste pola – relacjonują Emilia i Ewelina.

Prędkość przelotowa to 500 km/h, na wysokości 6000 metrów. Po szczęśliwym lądowaniu w Gdańsku, góralki wspólnie z nauczycielem opiekunem rozpoczęły zwiedzanie Trójmiasta. Pierwszym miejscem do zobaczenia było molo i plaża w Sopocie. Był też czas na zbieranie muszelek oraz na przekąszenie pysznej rybki w słynnym barze „Przystań”.

Choć podróżniczki widziały – i to bardzo dobrze – Gdańsk z lotu ptaka, to postanowiły jeszcze wyjść na wieżę Kościoła Mariackiego. – Schody, które tam prowadziły były bardzo strome i wąskie. Widoki były nieziemskie!!! Cały Gdańsk u naszych stóp! – wspominają.

Powrót do Krakowa upłynął bardzo przyjemnie, trwał ponad godzinę. – Mogłyśmy obserwować, podobnie jak i w rejsie do Gdańska, piękne widoki. Trwał zachód słońca – mówią dziewczynki.

Bilety na przelot ufundował eurolot.com. To już druga edycja konkursu organizowanego wspólnie ze szkolnym miesięcznikiem „Bez tytułu”. W ubiegłym roku również dwoje dzieci z opiekunem skorzystało zupełnie za darmo z przelotu na trasie Kraków – Gdańsk – Poprad.

Zobacz w naszym sklepie:
  • Wisior "Kula Jadeitu"Wisior "Kula Jadeitu"Wisior z dużą /średn. 2,5 cm./ i stosunkowo ciężką, z grawerowaną we wzór, kulą jadeitu. Resztę stanowią oponki amazonitu /mniejsze, przeźroczyste/ , oponki jaspisu...
    100 zł
  • Sakiewka IIISakiewka IIISakiewka filcowa z haftowanym ludowym motywem. Zamykana na rzep. Szerokość ok. 10 cm Wysokość ok. 17 cm Długość ze sznurkiem ok. 50 cm Materiał: Filc Kolor: Popielaty
    40 zł
  • Naszyjnik "Kulki"Naszyjnik "Kulki"Naszyjnik z kulek turkusu /średnica 1 cm / oraz kulek agatu różowego /średnica 0,8 cm/. Obw. 46,5 cm
    85 zł

Galerie zdjęć:

Powered by WEBIMPRESS
Podhalański Serwis Informacyjny "Watra" czeka na informacje od Internautów. Mogą to być teksty, reportaże, czy foto-relacje.
Czekamy również na zaproszenia dotyczące zbliżających się wydarzeń społecznych, kulturalnych, politycznych.
Jeżeli tylko dysponować będziemy czasem wyślemy tam naszego reportera.

Kontakt: kontakt@watra.pl, tel. (+48) 606 151 137

Powielanie, kopiowanie oraz rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych w Podhalańskim Serwisie Informacyjnym WATRA bez zgody właściciela jest zabronione.