Liptowski Mikulasz
Wiadomości
Jak promować górską markę
Autor: Piotr Rayski-Pawlik
Przedstawiciele Nowego Targu, Suchej Beskidzkiej i Żywca wzięli udział w studyjnej wizycie na Słowacji w ramach współfinansowanego przez UE projektu „Polsko-Słowacka inicjatywa promocji i rozwoju marek ziem górskich”. Oprócz zwiedzania atrakcji Liptowskiego Mikulasza, uczestnicy wizyty wzięli udział w zajęciach warsztatowych dotyczących wspólnej promocji atrakcji turystycznych.
Zajęcia prowadzone były przez partnera projektu – Klaster Liptov. – Jest to stowarzyszenie zrzeszające miasta, przedsiębiorców, turoperatorów i inne zainteresowane podmioty. Zajmuje się ono wspólną promocją. Na przykład wydało kartę rabatową, którą dostaje się w zarejestrowanych punktach świadczących usługi hotelowe, wraz z folderem z obiektami honorującymi tą kartę – mówi Marcin Jagła, Naczelnik Wydziału Infrastruktury Społecznej i Promocji, który był członkiem nowotarskiej delegacji. – Po słowackiej stronie granicy już funkcjonuje wspólna promocja. Doszli tam do wniosku, że przedsiębiorcy samodzielnie nie osiągną takiego efektu, jak razem – dodaje Naczelnik Jagła.
- Obraz olejny Folk III
Obraz olejny Folk z namalowanym autorskim wzorem inspirowanym polską sztuką ludową oraz motywami z regionu Padhala doskonale nadaje się do każdego wnętrza. Obraz...300 zł - Magnes Folk na lodówkę IX
Magnes Folk łączy ze sobą motywy polskiej sztuki ludowej z motywami z regionu Podhala. Świetnie nadaje się na lodówkę. Jest doskonałą pamiątką z Zakopanego. Może też być...7 zł - Torebka filcowa XV
Okrągła torebka filcowa z haftowanym ludowym motywem. Zamykana na zamek błyskawiczny. Środek z czerwonej podszewki. Obwód ok. 57 cm Wysokość ok.20 cm Wysokość z...60 zł



