Liptowski Mikulasz
Wiadomości
Jak promować górską markę
Autor: Piotr Rayski-Pawlik
Przedstawiciele Nowego Targu, Suchej Beskidzkiej i Żywca wzięli udział w studyjnej wizycie na Słowacji w ramach współfinansowanego przez UE projektu „Polsko-Słowacka inicjatywa promocji i rozwoju marek ziem górskich”. Oprócz zwiedzania atrakcji Liptowskiego Mikulasza, uczestnicy wizyty wzięli udział w zajęciach warsztatowych dotyczących wspólnej promocji atrakcji turystycznych.
Zajęcia prowadzone były przez partnera projektu – Klaster Liptov. – Jest to stowarzyszenie zrzeszające miasta, przedsiębiorców, turoperatorów i inne zainteresowane podmioty. Zajmuje się ono wspólną promocją. Na przykład wydało kartę rabatową, którą dostaje się w zarejestrowanych punktach świadczących usługi hotelowe, wraz z folderem z obiektami honorującymi tą kartę – mówi Marcin Jagła, Naczelnik Wydziału Infrastruktury Społecznej i Promocji, który był członkiem nowotarskiej delegacji. – Po słowackiej stronie granicy już funkcjonuje wspólna promocja. Doszli tam do wniosku, że przedsiębiorcy samodzielnie nie osiągną takiego efektu, jak razem – dodaje Naczelnik Jagła.
- Torebka filcowa XIII
Torebka filcowa z haftowanym ludowym motywem (haft maszynowy). Zamykana na zamek błyskawiczny. Środek z czerwonej podszewki, z kieszenią boczną i smyczą. Szerokość ok...160 zł - 100-lecie LO im. O. Balzera w Zakopanem
Dwupłytowy album DVD zawierający relacje wideo z obchodów 100-lecie Liceum Ogólnokształcącego im. O. Balzera w Zakopanem. Pierwsza płyta zawiera reportaż (30 min.) ze...35 zł - Torebka filcowa XVI
Torebka filcowa z ludowym motywem. Zamykana na zatrzask. Środek z czarnej podszewki. Szerokość ok. 25 cm Wysokość ok. 30 cm Wysokość z rączkami ok. 94 cm Materiał: Filc...70 zł



