PODHALAŃSKI SERWIS INFORMACYJNY Podhalański Serwis Informacyjny WATRA
« Czerwiec 2015 123456789101112131415161718192021222324252627282930 »

Tatry

Góry

Chodzimy po górach i zdobywamy Górską Odznakę Turystyczną PTTK

Piątek, 19 czerwca 2015 r.
Autor: Maciej Bętkowski

Chodzimy po górach i zdobywamy Górską Odznakę Turystyczną PTTKW niedzielę 14 czerwca b.r. wycieczką do Doliny Strążyskiej i Doliny ku Dziurze, rozpoczęliśmy akcję „Chodzimy po górach i zdobywamy Górską Odznakę Turystyczną PTTK”. Celem akcji jest zachęcenie turystów, miłośników gór, do rozsądnego i bezpiecznego chodzenia po górach i zdobywania kolejnych stopni GOT. W wycieczce wzięły udział 23 osoby z Zakopanego, Warszawy, Olkusza, Wieliczki, Tomaszowa Mazowieckiego, Skierniewic i Kościeliska. Najmłodsza uczestniczka wycieczki Ania miała 4 lata.

Wycieczkę rozpoczęliśmy o godzinie 9-tej rano przy wejściu do Doliny Strążyskiej. Mieliśmy piękną, słoneczną pogodę i bardzo dobre warunki do wędrowania i poznawania przyrody i piękna Tatrzańskiego Parku Narodowego. W herbaciarni „Parzenica” na Polanie Strążyskiej napiliśmy się bardzo dobrej herbaty słynącej w całej Polsce z tego, że woda na herbatę jest ze źródła spod samego Giewontu. Następnie poszliśmy pod wodospad Siklawica, bardzo efektownie wyglądający po niedawnych dużych deszczach.

W dalszej części wycieczki poszliśmy do Doliny ku Dziurze i zeszliśmy na samo dno jaskini Dziura.
Uczestnicy wycieczki zdobyli 16 punktów do Górskiej Odznaki Turystycznej PTTK.

Organizatorzy akcji: Oddział Tatrzański PTTK i Koło Przewodników Tatrzańskich PTTK im. Klimka Bachledy serdecznie zapraszają na następną wycieczkę 28.06.2015r, do Pustelni św. Brata Alberta na Kalatówkach i Schroniska PTTK na Hali Kondratowej.

Zobacz w naszym sklepie:
  • Naszyjnik "Porzeczki"Naszyjnik "Porzeczki"Naszyjnik z drobnych Korali rekonstruowanych oraz z przekładek - drobniutkich koralików szklanych. Obwód 49,5 cm. Średnica koralików z korala 0,7 i 0,5 cm. Zapięcie...
    65 zł
  • Torebka filcowa XIVTorebka filcowa XIVTorebka filcowa z haftowanym ludowym motywem (haft maszynowy). Zamykana na zamek błyskawiczny. Środek z czerwonej podszewki, z kieszenią boczną i smyczą. Szerokość ok...
    160 zł
  • Wisiorek "Ogródek 4"Wisiorek "Ogródek 4"Wisiorek, z sukna, tkaniny i cekin. Średnica zawieszki 6,5 cm. Obw. 70 cm.
    30 zł

Galerie zdjęć:

Powered by WEBIMPRESS
Podhalański Serwis Informacyjny "Watra" czeka na informacje od Internautów. Mogą to być teksty, reportaże, czy foto-relacje.
Czekamy również na zaproszenia dotyczące zbliżających się wydarzeń społecznych, kulturalnych, politycznych.
Jeżeli tylko dysponować będziemy czasem wyślemy tam naszego reportera.

Kontakt: kontakt@watra.pl, tel. (+48) 606 151 137

Powielanie, kopiowanie oraz rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych w Podhalańskim Serwisie Informacyjnym WATRA bez zgody właściciela jest zabronione.