PODHALAŃSKI SERWIS INFORMACYJNY Podhalański Serwis Informacyjny WATRA

Zakopane

Zaproszenia

II Międzynarodowe Forum Górskie

7–8 października 2011 r.
Autor: AKS

II Międzynarodowe Forum GórskieTatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury jest organizatorem II Międzynarodowego Forum Górskiego, które odbędzie się w dniach 7-8 października w Hotelu Bukovina**** w Bukowinie Tatrzańskiej.


W tym roku konferencja dotyczyć będzie wprowadzenia ciekawej ścieżki tematycznej, poświęconej produktowi regionalnemu i produktowi górskiemu. Podsumowana zostanie współpraca regionalna i ponadregionalna z działalności branży turystycznej na terenach górskich oraz analiza wszystkich czynników, mających wpływ na jakość usług turystycznych, promocję regionu oraz współpracę podmiotów gospodarczych z samorządami. Ciekawym, a zarazem nieodłącznym elementem będzie omówienie kwestii rozwoju gospodarczego terenów górskich, działań zmierzających do zapewnienia racjonalnej i efektywnej koordynacji zasobów gospodarczych oraz wyznaczenie barier i możliwości dla rozwoju lokalnej przedsiębiorczość. Podczas konferencji omawiany będzie marketing w służbie promocji miast i regionów, gdzie zarządzający społecznością lokalną dąży do podnoszenia efektywności realizowanych zadań publicznych i zaspokojenia potrzeb odbiorców usług w możliwie najlepszy sposób, aby w ten sposób osiągnąć sukces marketingowy.

 - Pragniemy, aby w spotkaniu wzięło udział wielu znanych i wybitnych specjalistów  związanych z turystyką, gospodarką i administracją publiczną, co prowadziło by do wymiany doświadczeń przedstawicieli samorządów, biznesu, a także ekspertów naukowych i osób prowadzących działalność gospodarczą - wyjaśniają organizatorzy.

Projekt ma na celu wzmocnić współpracę w regionach górskich poprzez podjęcie wspólnych działań promocyjnych, zarówno w ramach Unii Europejskiej, jak i na arenie międzynarodowej. Wspólna promocja wszystkich krajów będzie korzystna dla każdej lokalnej społeczności zamieszkującej tereny górskie.

Pokazane zostanie, że dobra współpraca i zrównoważony rozwój to szersze spektrum, a konkurencja to niekoniecznie „ślepa rywalizacja”. Wspólny udział w forach i targach, spójny wizerunek regionu górskiego przyczyni się do zwiększenia świadomości potencjalnych odbiorców, prezentując atrakcyjną przestrzeń turystyczno -kulturową.

Misją II Międzynarodowego Forum Górskiego jest tworzenie pozytywnej atmosfery, służącej rozwojowi współpracy gospodarczej i samorządowej oraz promocja potencjału turystycznego, a także zwiększanie atrakcyjności terenów górskich, zarówno dla inwestorów jak i mieszkańców.

- Grupą docelową, do której pragniemy dotrzeć, to przede wszystkim turyści, społeczność lokalna, pracownicy jednostek samorządowych, podmioty branży turystycznej, przedstawiciele instytucji kultury oraz biznesmeni. Odbiorcami, oferty usługowej podmiotów gospodarczych z terenów górskich, są osoby poszukujące ciekawej oferty spędzenia wolnego czasu.

Zobacz w naszym sklepie:
  • Bransoletka PurpurosaBransoletka PurpurosaBransoletka Purpurosa Obw. - 19 cm. Materiały: Jadeit, Marmur (kula), Piryt, Onyks, Srebro. Biżuteria zaprojektowana i wykonana przez Elżbietę Krzemińską-Owczarz.
    65 zł
  • Magnes Folk na lodówkę IXMagnes Folk na lodówkę IXMagnes Folk łączy ze sobą motywy polskiej sztuki ludowej z motywami z regionu Podhala. Świetnie nadaje się na lodówkę. Jest doskonałą pamiątką z Zakopanego. Może też być...
    7 zł
  • Wisiorek "Trójeczka​"Wisiorek "Trójeczka​"Wisiorek z trzema koralikami w groszki. Obwód 76 cm.
    50 zł

Powered by WEBIMPRESS
Podhalański Serwis Informacyjny "Watra" czeka na informacje od Internautów. Mogą to być teksty, reportaże, czy foto-relacje.
Czekamy również na zaproszenia dotyczące zbliżających się wydarzeń społecznych, kulturalnych, politycznych.
Jeżeli tylko dysponować będziemy czasem wyślemy tam naszego reportera.

Kontakt: kontakt@watra.pl, tel. (+48) 606 151 137

Powielanie, kopiowanie oraz rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych w Podhalańskim Serwisie Informacyjnym WATRA bez zgody właściciela jest zabronione.